Countdown til April 1st

<p>This is effing ridiculous. Seriously…</p>

<p>

</p>

<p>Ahahahahah, you’re so right.</p>

<p>So nervous right now.</p>

<p>Bird Bird Bird, BIRD IS THE WORD!</p>

<p>Haha everyone is waking up.
First destination: CB
When nothing happens, next destination: CC to discuss their agony</p>

<p>Oh yeah, 5 minutes.</p>

<p>just in case, ■■■, ■■■, ■■■, ■■■, ■■■, ■■■, ■■■!!!</p>

<p>BIG MONEY BIG MONEY NO WHAMMIES NO WHAMMIES * Crosses fingers*</p>

<p>And that stupid “our new site is very flexible” picture keeps coming up every time I refresh the SAT/Collegeboard website. It’s ****ing me off.</p>

<p>:(
nervous</p>

<p>WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH… WOAH… WOAH…</p>

<p>louis this is not my batman glass</p>

<p>feelin kinda queasy</p>

<p>People have been checking for scores since last week, they can’t grasp that the times they post it are the ones they say.</p>

<p>Ok, I’m officially really nervous.</p>

<p>ahhhhhhhh
im to scared to press the button</p>

<p>they are up!</p>

<p><em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingersCrosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em>Crosses fingers<strong>Crosses fingers*Crosses fingers</strong>Crosses fingers<em>Crosses fingers</em><em>Crosses fingers</em></p>

<p>@MattNC, you know what, you’re not even a junior so you can’t possibly imagine what we’re going through!</p>

<p>its up asfojsdpifjsdjgfsg</p>

<p>i have “my SAT” on my iphone and comp refreshing on phone to see if its up and then i can check it quick on comp lol</p>